vrijdag 8 juni 2012

Het regent, het regent...


Bij tijden komt het met bakken uit de lucht hier, onweert het, waait het enorm!
Op de radio noemden ze het apocalyptische buien... Lol!
Lichtelijk overdreven zullen we maar zeggen.
Vlak voor het losbarstte was ik nog buiten en spotte een... libelle!


En ook de geraniums bloeien weer prachig paars...
Verder was ik gisteren nog even in een kringloopwinkel hier in de buurt.
Daar vond ik voor 50 cent een boek met daarin o.a. dit:

 

Retro, nostalgie en toch ook handige tips!
Als ik zo'n boek opensla, heb ik altijd het idee dat ik 't eerder heb gezien.
Feest der herkenning zullen we maar zeggen!
De middelste foto is trouwens de inspiratie voor mijn give away geworden (sluit zondag)...
Die ga ik nu maar vast inpakken, is het wel weer voor zullen we maar zeggen :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten