donderdag 7 juni 2012

Schuttevaerrace!!!

 

Ja, vanmorgen al vroeg op pad... Help, mijn 'man' heeft een hobby! Haha! :-) Hij doet weer mee met de Schuttevaerrace. De wat? Het is een gecombineerde non-stop zeilwedstrijd met verschillende etappes:

1) 2km hardlopen met 4 teamleden naar de zeilboten in de haven van Stavoren - zeilen naar Kornwerderzand
2) Zeilen van Kornwerderzand (herstart na de sluis) - Texel (Oudeschild)
3) Op Texel de 1e tijdrit 60km fietsen
4) Zeilen van Texel (langs Afsluitdijk / Harlingen) - Vlieland
5) Op Vlieland de 1e tijdloop ongeveer 17km hardlopen
6) Zeilen van Vlieland - Harlingen
7) Bij Harlingen de 2e tijdrit van 65km fietsen
8) Zeilen van Harlingen - Terschelling
9) Op Terschelling de 2e tijdloop van ongeveer 15km hardlopen
10) Zeilen van Terschelling - Kornwerderzand
11) Zeilen van Kornwerderzand - Stavoren

 
Ik ben wezen kijken bij de start en de herstart (Kornwerderzand) waar ik een paar heel aardige medevolgers trof. Hartstikke leuk! Ook Omrop Fryslân was erbij (na 9:30) en je kunt alles live volgen. Dat probeer ik nu dus, maar ik denk dat ik een griepje onder de leden heb... Oei! Toch vanaf de bank maar blijven duimen voor de bemanning van de Relaxion (Tjeerd, Koos, Kees, Tjitte en Richard)! Maar misschien wel eerst een aspirientje ;-)


WORK HARD, SAIL HARDER !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten