zondag 8 juli 2012

Zó'n dag...

Nee, er staat niet zondag met een trema en spatie...
Dat had ik al wel gezien... Er staat zo-een-dag...

Soms heb je namelijk zo'n dag dat het allemaal even niet zo goed voelt.
Je kan je bed niet uitkomen, maar blijven liggen is geen optie.
Alle spieren doen even zeer, je hoofd tolt nog na van een diepe slaap.
Vriendlief zegt: "Tot vanmiddag, lekker slapen hoor..."
...en stapt zelf op z'n fiets om met z'n broertje een 3 uur te gaan fietsen.
Naja, toch maar d'r uit dan! Gordijn open... Oké, vest nodig! Brr...
Eigenlijk wel lekker ook, na een week warm loom zomerweer.
De spiegel heb ik genegeerd, de dagelijkse medicamenten ingenomen.


Snel dat watermeloenplantje in de tuin zetten die ik gister meekreeg
van de mensen waar we op visite waren (was héél erg gezellig)!
Tuurlijk; nét je plantjes in de grond, gaat het regenen!
En vriendlief maar fietsen! Straks natte kleren; was draaien dus.
Toch even bloggen; wordt ik meestal wel vrolijk van.
Inspiratie opdoen, complimentjes uitdelen voor knappe creaties.
Oké, het gaat al iets beter! Kopje Latte Machiato? Mmm!


Hé, ik had zo'n leuk blok met scrap-velletjes gewonnen laatst...
Even zoeken, masking tape vooraad ernaast; even knutselen.
Niet te moeilijk, hoor, gewoon; envelopjes maken.
Ondertussen bedenken wat ik allemaal nog wil bloggen de
komende tijd; opschrijven dus, want mijn hoofd is -zo u leest-
momenteel één groot vergiet. Post die ik kreeg, kringloopschatten,
de tuinupdates, Moos' maaksels, vakantievoorbereidingen...
Maar vandaag even niet. Straks lekker naar de Tour kijken.


Hé, ik heb de buren aan weerszijden nog niet gehoord vandaag.
Misschien zijn ze een dagje weg? Héérlijk rustig. Vogeltjes fluiten.
Pff... Niet op gang te krijgen, voel me écht niet lekker, maar
het gaat al wel wat beter dan toen ik begon te typen!
Een rustig aan dag, dat is wat het worden gaat.
Met de Franse slag; alles op z'n tijd. En dus ook de Franstalige
Marie Claire Ideés lekker lezen (ja; ik kan er kaas van maken, dat Frans).
En misschien een croissantje brie met 'n glaasje wijn...

Wie weet wordt het toch nog zó'n dag!!!

1 opmerking:

  1. Dankjewel voor je leuke berichtje op mijn blog... Wat heerlijk dat je ook naar Schotland gaat en vooral naar de highlands... gelukkig ben ik er ooit al eens geweest; naar Glencoe en Fort William (tip: de (wel pittige) wandeltocht over de three sisters naar de hidden valley). Enneh... het heeft al zo lang en veel geregend in Schotland; daar moet de komende tijd toch wel wat beter weer bij zitten :) Hoop dat je een lekkere dag hebt gehad vandaag en alvast een heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen