zondag 17 februari 2013

Ruilen ???

Hebben jullie het al meegekregen? Sylvia van Zaanse Zolder startte op haar blog
een ruilpagina onder de naam "Ruilen zonder huilen".
 
Hierdoor kun je leuke, maar door jou ongebruikte spulletjes ruilen met medeblogsters.
Het lijkt natuurlijk op swappen, maar je kunt meerdere dingen tegelijk 'aanbieden'
en moet maar afwachten wanneer iemand het ziet.
 
Daarom: neem eens een kijkje op mijn eigen ruilpagina en natuurlijk ook die van Sylvia!
 
 
Nu al in de aanbieding: retro vissenkaarten, dierenstempels en een ijsvogel broche!
 

3 opmerkingen:

  1. Ik kan nergens op je blog je emaila dres vinden dus ik doe 't maar even zo. Wat hij jij mij verrast met je leuke post n.a.v. het DMS project ! Heerlijk roze en zoveel leuke dingetjes in prachtig papier en die waterlelies... heel frappant! Je roze give away koester ik nog steeds hoor, het varkentje is sleutelhanger geworden, je zakdoekje is ingepikt door dochterlief en de armbandjes zijn snoezig.
    Heel leuk dat ik post van jou mocht ontvangen. Dat is het leuke van dit project, je weet niet van wie het komt (totdat je het openmaakt natuurlijk). Ik ga er zo wat aandacht aan geven op mijn blog. Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik typte een beetje snel, sorry voor de typfoutjes haha (enthousiast...)

      Verwijderen