maandag 8 april 2013

Len-te laat!

 
Jee! Er leeft eindelijk eer wat in de tuin! :-)
Ook de bolletjes ontspruiten voorzichtig uit de zware kleigrond...
Maar de lieveheersbeestjes zijn met z'n allen
aan het genieten van de zon!
Een jaar geleden was de tuin al stukken verder.
De magnolia in de voortuin bloeide in alle hevigheid
toen vriendlief jarig was (eh, vrijdag een jaar geleden)...
Nu zit 'ie nog strak in de knop!

 
En omdat het zulk lekker weer was en ik als enige Waddeneiland
nog nooit op Vlieland was geweest, zaten we daar rond 20 april.
Zo had ik de 'TV-TAS' compleet bezocht!
(Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog)
 Het zonnetje scheen toen ook, maar erg warm was 't nog niet...
 
 
De natuur doet zijn best, als ik de fluitende merels 's ochtends vroeg moet geloven!
En daar neem ik dan maar een voorbeeld aan, bij de start van een nieuwe week!
 
*****
 
Iedereen een top week toegewenst!
 
*****
 
En nieuwe volgers; welkom!
 
En voor iedereen die het nog niet door had; onder het bericht 'Mijlpaal' reageren
= kans maken op een give away ter ere van m'n 1e blog-verjaardag...!

5 opmerkingen:

  1. Fijn he dat er weer wat leven in de natuur komt? Het regent nu buiten maar dat vind ik helemaal niet erg want regen + hogere temperaturen = een groeispurt voor het groen! Nog eventjes en dan kunnen de paarden ook weer de wei op :) Tof dat je ook op Vlieland bent geweest. Ik kom eigenlijk nooit verder dan Texel wegens dat mijn mams daar woont maar wellicht moet ik mijn 'eilandtechnische horizon' ook maar eens wat gaan verbreden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik fluit lekker met je mee! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch nog even voor de goede orde hoor :) Ik had er bij Els (dingendiefijnzijn) bij geschreven dat ik de hangertjes van jou gekregen had hoor! Alleen ik dat ik er van ieder 2 en heel erg zeker wist dat Els er ook erg blij mee zou zijn. Dus nu heb je eigenlijk 2 mensen blij gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik vind het ook alleen maar leuk dat er dingen doorgegeven worden! :-) Zo worden inderdaad niet één maar twee mensen happy... Nice!

      Verwijderen