dinsdag 27 augustus 2013

Zoekplaatje give away!

 
Ken je ze nog? De zoekplaten van weleer?
Ook Flow besteedde er aandacht aan,
en nu een zoekplaat speciaal voor jullie!
En dat is dus de foto hierboven.
Wat moet je zien te vinden?
Een vlindertje...
 
Hoe doe je mee?
Sla de foto op, open met paint of picmonkey bijvoorbeeld.
Zet in dat programmaatje een cirkel om de vlinder
en stuur naar creadiefje@live.nl
 
De eerste goede oplossing zal worden beloond
met een enveloppe vol 'resultaat van opruimwoede',
oftewel; stationery stuff, poëzie plaatjes, tape,
schrijfblok, kaartjes & meer!
 
Die kans laat je niet schieten natuurlijk...

10 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben me al gek aan het zoeken, maar zie het (voorlopig) niet...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb heeeeeel goed mijn best gedaan en je net gemaild. Ben benieuwd of ik het goed heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff wat een moeilijk zeg! Ben sowieso niet echt een ster in dit soort dingen. haha Maar ga toch een poging wagen :-) Je ziet vanzelf wel of het gelukt is haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te moeilijk! Ik zie alleen een snijboon, bovenin jouw pagina dan in letters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net gemaild! Ik hoop dat ik hem goed heb! de rest, veel succes met zoeken!

    Groetjes,
    Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik stuur je een mail. Of het goed is ......? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef .... ik tuur en tuur maar nog geen geluk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd of ik het goed heb gezien....

    BeantwoordenVerwijderen